Kérdések és válaszok

Bérlem vagy megvásárlom a honlapot?

Ha nagyon szeretnénk ráhúzni erre a szolgáltatásra valamilyen jelzőt, akkor bérled. A helyzet azonban az, hogy a mi szolgáltatásunk lényege nem az általunk biztosított weblap, hanem azok a szakemberek, akik dolgozni fognak vele, hogy elérjék a közösen meghatározott célokat.

Ha a célokat facebook üzletioldallal, Google cégprofillal vagy bármi mással hatékonyabban tudnánk elérni, akkor azt adnánk a szolgáltatásunk mellé. Azt vállaljuk, hogy képviselünk téged az interneten, népszerűsítjük a cégedet és igyekszünk minél több érdeklődött találni az ajánlataidra.

Mit jelent az, hogy képviseltek engem az interneten?

Minden úgy történik, mintha lenne egy saját IT csapatod home officeban, akikre bátran rá bízhatod a új vállalati honlapodat. Nem csak készítünk neked egy weblapot, de mi írjuk meg a szöveges tartalmat, biztosítjuk a szükséges mennyiségű illusztrációs képeket, illetve az üzemeltetésről is mi gondoskodunk.
Ha pedig bármit szeretnél módosítani a weblapodon, akkor elegendő felhívni minket és elmondani, hogy pontosan mit szeretnél változtatni és a többit ránk bízhatod. Úgy gondoljuk, hogy ennél egyszerűbb már nem is lehetne.

Hogyan történik vállalkozásom népszerűsítése?

Létezik az interneten több olyan szolgáltatás, amely ingyenes lehetőséget biztosít arra, hogy az interneten böngésző emberekkel megismertessük vállalkozásod és ajánlataid. A szolgáltatás keretében igyekszünk kihasználni az internet adta lehetőséget, hogy a lehető legtöbb emberhez eljutassuk a hírt, hogy létezzel és remek ajánlatokkal várod őket.

Például ilyen lehetőség a Google Cégem szolgáltatás, amelynek a segítségével felkerül a vállalkozásod a Google térképre. A szolgáltatásunk részeként ingyenes hirdetések jelennek meg több, mint 100 féle honlapon. Ezzel is szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy jobban boldogulj az interneten.

Hogyan próbáljátok meg értékesíteni az ajánlataimat?

Erre a célra a leghatékonyabb eszközt fogjuk használni, a Google keresőjét. Az új weblapodon úgynevezet keresőoptimalizálási tevékenységet végzünk majd hónapról - hónapra, amely lehetővé teszi, hogy ajánlataid megjelenjenek a Google keresőjében a hirdetések alatt.

A keresőoptimalizálás azért a leghatékonyabb módszer, mert olyan embereket érünk el vele, akik éppen akkor érdeklődnek termékeid és / vagy szolgáltatásaid iránt. Emiatt a Google keresőből átirányított látogatók sokkal nagyobb arányban fogják megrendelni ajánlatod, mint bármilyen más módszer segítségével.

A látogató az csak látogató, nem vásárló. Nem?

Nem, erről szó sincs. Érdemes azt látni, hogy a legtöbb ember egy dologból szenved ma igazán égető hiányt: az időből. Senki sem azzal szórakoztaja magát, hogy teljesen feleslegesen rá keres dolgokra, majd át jön a weblapodra olyan dolgokról olvasni, ami szintén nem érdekli. Azt azonban jól érzed, hogy a látogató még nem vásárló. Ismerjünk meg néhány fogalmat a folyamat kapcsán:

Mit nevezzünk látogatónak? Ha a Google keresőjében vagy más weblapon sikerül felkelteni egy ember érdekődését az ajánlataid iránt, akkor ő rá kattint a hirdetésedre, és így átirányításra kerül a honlapodra. Őt nevezzük látogatónak. Ott megismerkedik a vállalkozásoddal és az ajánlataid részleteivel.

Mi az a konverzió? A konverzió egy olyan mutató, ami azt mutatja meg, hogy a weblapodra érkező látogatók közül milyen arányban / hány százalékban veszik fel veled a kapcsolatot. Érdemes tudni, hogy a konverzió nem egy állandó százalék, hanem a gazdasággal mozog együtt. Ha jó a gazdaság, magasabb a konverzió aránya is és fordítva.

Mit nevezünk leadnek? Azt, amikor egy az ajánlatod iránt érdelődő ember felveszi veled a kapcsolatot. Érezzük, hogy ő még mindig nem vásárló, de belőle már nagyon könnyen az lehet. Ez már leginkább csak rajtad múlik.

Ez az, amivel mi foglalkozzunk. Igyekszünk a lehető legtöbb embert átirányítani honlapodra és elérni, hogy közülük a lehető legtöbben felvegyék veled a kapcsolatot.

Mennyi idő múlva, mennyi megrendelésem lesz?

Erre a kérdésre nem tudunk válaszolni. Ez azért van így, mert a keresőoptimalizálás egy olyan tevékenység, amely során indirekt - nem közvetlen - módon igyekszünk befolyásolni a Google keresőjét, hogy téged jelenítsen meg hamarabb, a konkurencia helyett.

Azt tudjuk mondani, hogy ha nem történik váratlan esemény a piacon, akkor a weblap indulásától számítva legfeljebb 12 hónap múlva megérkeznek az első leadek, azaz az első érdeklődők. Onnantól minden évben egyre magasabb lesz a látogatottság, ami azt jelenti, hogy egyre többen veszik fel veled a kapcsolatot megrendelés céljából.

Garanciát vállalatok a munkátokra?

Bizonyos értelemben, igen. Hiszen átvállaljuk a weblapkészítés, keresőoptimalizálás, tartalomfejlesztés és az üzemeltetés minden költségét, miközben te gyakorlatilag, akkor mondasz fel nekünk, amikor csak szeretnél.

A költségeink legnagyobb része, az első évben keletkezik. Így aztán bátran kijelenthetjük, hogy a kockázatokat közössen viseljük és nekünk is érdekünkbe áll, hogy azokat az eredményeket elérjük, amelyeket igértünk. Ellenkező esetben te felmondasz nekünk és mi itt maradunk a költségekkel.

+36 (20) 447 38 50

sales@getmore.hu

Ajánlatkérés