Mitől jó egy weboldal a kis- és középvállalkozásoknak

Ma már minden online történik. Valójában, ha az Ön cége, vagy szolgáltatása nem található meg online, akkor az emberiség nagyja számára nem is létezik. Ha a leendő ügyfele nem találja meg Önt az interneten, az baj. Elég egyszerűen hangzik, nem?

  • Főoldal
  • Mitől jó egy weboldal a kis- és középvállalkozásoknak

Ha le szeretnénk bontani, hogy pontosan miért is annyira fontos az online megjelenés, a következő pontokat emelnénk ki.

Az első benyomásról.

Kb. 15 másodperce van arra, hogy meggyőzze ügyfeleit – vagy lenyűgözze őket - mielőtt eldöntenék, hogy tetszik, vagy nem tetszik nekik a weboldala - és véglegesen bezárják azt.

Igaz, hogy a weboldal megtervezése, kihelyezése egy folyamat, ami hónapokig is eltarthat, mégis az első pillanattól kritikus az, hogy mi fogadja ott a látogatót.

A legjobb módja annak, hogy a weboldala látogatója a lehető leghosszabb ideig a webhelyén maradjon az, hogy biztosítja számára, hogy gyorsan, könnyen emészthető formában kapja meg a legtöbb információt a cégéről. Egy letisztult, látványos weboldal, ami átmegy a pillantásteszten, már megerősíti a felhasználót, hogy van értelme maradnia és elkezd végig görgetni a weboldalon.

Tehát miért is olyan fontosak az első benyomások? Véleményünk szerint a weboldal azért olyan fontos, mert megmutatja az olvasónak, hogy ki a potenciális ügyfele, és hogy mennyire ad a saját imidzsére. A megfelelő, letisztult tájékoztatás és branding bizalmat ébreszt az ügyfélben, hiszen látszik, hogy adnak a vállalkozás megjelenésére, növeli a cég nívóját is.

Minden út a weboldalára vezet.

Ha digitális marketinget használ, és célja a márkája vagy a cége hirdetése, az összes közösségi média oldal és az összes hozzászólás a weboldalára fog mutatni. Minden, ami a weboldalán kívül történik az interneten, olyan végponttal rendelkezik, ami a weboldalára mutat. Az összes forgalom, ami az Ön szolgáltatásáról szól a weboldalára mutat, amely az Ön vállalkozásának központjaként szolgál.

A központban pedig az Ön üzenete, amivel megpróbálja meggyőzni leendő ügyfeleit. Lehet az egy visszahívás kérése, feliratkozás egy szolgáltatásra vagy vásárlás – mindegy, a lényeg, hogy a weboldalán keresztül zajlik. Ezeket közvetlen cselekvéseknek nevezik, amelyek többnyire a weboldalon keresztül elérhetőek. Ezért nagyon fontos annak a biztosítása, hogy a weboldala erősen megragadja az ügyfeleket, megbízhatóan működjön, és meggyőző legyen. Ez részletekbe menően természetesen attól függ, hogy milyen típusú szolgáltatást kínál Ön a vállalkozásában.

Állandóság és ellenőrizhetőség.

Igaz, hogy a közösségi média, mint marketingstratégia ma is rendkívül fontos, de észrevette, hogy hány közösségi média weboldal jött létre és tűnt el? A legfontosabbak, mint a Twitter és a Facebook, még mindig megvannak, de néha nehéz megtalálni a célközönséget, amire szüksége van. Egy weboldal azonban állandó, digitális „kőbe” van vésve.

Ez valószínűleg a weboldal egyik legnagyobb előnye. Itt van, hogy megmaradjon csak Önön múlik, hogyan szeretné fenntartani és mit szeretne vele elérni. A különböző előre kész oldalakkal szemben a weboldala felett teljes körű ellenőrzésre van módja, így a megbízott webmestere nagyban tudja segíteni a vállalkozását.

Ha megnézi a közösségi média oldalakat, például a Facebookot vagy a Twittert, akkor azoknak szabályai vannak, és nem lehet bennük teljes mértékben testre szabni a felhasználói élményt. Rengeteg lehetőség kiaknázatlan maradhat. A saját weboldalán ez nem így van. Amikor a saját weboldalról van szó ez nincs így, ezért is van az, hogy egy saját weboldal mindig jobban értékesít, mint bármilyen más platform.

Egyetlen csatorna mindenkinek.

Saját üzleti weblapján az összes információt egy helyen gyűjtheti össze, amely lehetővé teszi, hogy az élet minden területéről érkező - függetlenül geológiai vagy demográfiai adatoktól – ügyfél látogathassa meg az üzlete központját. Ez azért is nagyszerű, mert egyesek kifejezetten kerülik a szociális médiákat, nem rendelkeznek Facebook-fiókkal, nem kapcsolódnak a Google+-hoz vagy a YouTube-hoz.

Ezért a weboldal a legjobb dolog, amit tehet annak érdekében, hogy folyamatosan érkezzenek a weboldalára felhasználók. A saját weblap több expozíciót hoz magával, ami kulcsfontosságú a márka bővítésében.

Cirkó javítása, szerelése, beépítése, cseréje és karbantartása!

Cirkó Szerelő Budapesten

Cirkó javítása, szerelése, beépítése, cseréje és karbantartása!

Tudjuk, milyen kellemetlen tud lenni az, ha nincsen meleg víz, vagy fűtés, ezért szakembereink a javítási munkálatokat az év minden napján éjjel-nappal (0-24) végzik el. Javasoljuk azonban, hogy készülékeit még az előtt javíttassa meg, amennyiben ismeri a hibáit, hogy annak működőképesnek kell lennie, tehát a fűtési szezon előtt.