Mitől jó egy weboldal a kis- és középvállalkozásoknak

Ma már minden online történik. Valójában, ha az Ön cége, vagy szolgáltatása nem található meg online, akkor az emberiség nagyja számára nem is létezik. Ha a leendő ügyfele nem találja meg Önt az interneten, az baj. Elég egyszerűen hangzik, nem?

  • Főoldal
  • Mitől jó egy weboldal a kis- és középvállalkozásoknak

Ha le szeretnénk bontani, hogy pontosan miért is annyira fontos az online megjelenés, a következő pontokat emelnénk ki.

Az első benyomásról.

Kb. 15 másodperce van arra, hogy meggyőzze ügyfeleit – vagy lenyűgözze őket - mielőtt eldöntenék, hogy tetszik, vagy nem tetszik nekik a weboldala - és véglegesen bezárják azt.

Igaz, hogy a weboldal megtervezése, kihelyezése egy folyamat, ami hónapokig is eltarthat, mégis az első pillanattól kritikus az, hogy mi fogadja ott a látogatót.

A legjobb módja annak, hogy a weboldala látogatója a lehető leghosszabb ideig a webhelyén maradjon az, hogy biztosítja számára, hogy gyorsan, könnyen emészthető formában kapja meg a legtöbb információt a cégéről. Egy letisztult, látványos weboldal, ami átmegy a pillantásteszten, már megerősíti a felhasználót, hogy van értelme maradnia és elkezd végig görgetni a weboldalon.

Tehát miért is olyan fontosak az első benyomások? Véleményünk szerint a weboldal azért olyan fontos, mert megmutatja az olvasónak, hogy ki a potenciális ügyfele, és hogy mennyire ad a saját imidzsére. A megfelelő, letisztult tájékoztatás és branding bizalmat ébreszt az ügyfélben, hiszen látszik, hogy adnak a vállalkozás megjelenésére, növeli a cég nívóját is.

Minden út a weboldalára vezet.

Ha digitális marketinget használ, és célja a márkája vagy a cége hirdetése, az összes közösségi média oldal és az összes hozzászólás a weboldalára fog mutatni. Minden, ami a weboldalán kívül történik az interneten, olyan végponttal rendelkezik, ami a weboldalára mutat. Az összes forgalom, ami az Ön szolgáltatásáról szól a weboldalára mutat, amely az Ön vállalkozásának központjaként szolgál.

A központban pedig az Ön üzenete, amivel megpróbálja meggyőzni leendő ügyfeleit. Lehet az egy visszahívás kérése, feliratkozás egy szolgáltatásra vagy vásárlás – mindegy, a lényeg, hogy a weboldalán keresztül zajlik. Ezeket közvetlen cselekvéseknek nevezik, amelyek többnyire a weboldalon keresztül elérhetőek. Ezért nagyon fontos annak a biztosítása, hogy a weboldala erősen megragadja az ügyfeleket, megbízhatóan működjön, és meggyőző legyen. Ez részletekbe menően természetesen attól függ, hogy milyen típusú szolgáltatást kínál Ön a vállalkozásában.

Állandóság és ellenőrizhetőség.

Igaz, hogy a közösségi média, mint marketingstratégia ma is rendkívül fontos, de észrevette, hogy hány közösségi média weboldal jött létre és tűnt el? A legfontosabbak, mint a Twitter és a Facebook, még mindig megvannak, de néha nehéz megtalálni a célközönséget, amire szüksége van. Egy weboldal azonban állandó, digitális „kőbe” van vésve.

Ez valószínűleg a weboldal egyik legnagyobb előnye. Itt van, hogy megmaradjon csak Önön múlik, hogyan szeretné fenntartani és mit szeretne vele elérni. A különböző előre kész oldalakkal szemben a weboldala felett teljes körű ellenőrzésre van módja, így a megbízott webmestere nagyban tudja segíteni a vállalkozását.

Ha megnézi a közösségi média oldalakat, például a Facebookot vagy a Twittert, akkor azoknak szabályai vannak, és nem lehet bennük teljes mértékben testre szabni a felhasználói élményt. Rengeteg lehetőség kiaknázatlan maradhat. A saját weboldalán ez nem így van. Amikor a saját weboldalról van szó ez nincs így, ezért is van az, hogy egy saját weboldal mindig jobban értékesít, mint bármilyen más platform.

Egyetlen csatorna mindenkinek.

Saját üzleti weblapján az összes információt egy helyen gyűjtheti össze, amely lehetővé teszi, hogy az élet minden területéről érkező - függetlenül geológiai vagy demográfiai adatoktól – ügyfél látogathassa meg az üzlete központját. Ez azért is nagyszerű, mert egyesek kifejezetten kerülik a szociális médiákat, nem rendelkeznek Facebook-fiókkal, nem kapcsolódnak a Google+-hoz vagy a YouTube-hoz.

Ezért a weboldal a legjobb dolog, amit tehet annak érdekében, hogy folyamatosan érkezzenek a weboldalára felhasználók. A saját weblap több expozíciót hoz magával, ami kulcsfontosságú a márka bővítésében.

Mi a digitális marketing?

Mi digitális marketinggel foglalkozunk, ami a világ legfrissebb marketingje. Ezt a digitális marketinget arra lehet felhasználni, hogy népszerűsítse, vagy megismertesse termékeit, szolgáltatásait nagyobb tömegekkel.

Mi a digitális marketing?

Miért fontosak a mobilbarát weboldalak?

A kényelmes otthonunkból az összes dolog csak egy kattintásra van, ami megvásárolható, legyen az esszenciális vagy luxuscikk. Ez a drasztikus változás megváltoztatta a viselkedésünket is, köszönhetően az online áruházak és az e-kereskedelem növekedésének.

Miért fontosak a mobilbarát weboldalak?

Mi a SEO a digitális marketingben?

A SEO egy folyamat, mely során a weboldal a keresőmotorokban folyamatosan egyre jobb és jobb eredményt tud felmutatni. Minél magasabb egy oldal a rangsorban, annál könnyebben találják meg potenciális látogatók, annál könnyebb lesz az ügyfélszerzés.

Mi a SEO a digitális marketingben?

Mi minősül online identitásnak?

A hatékény identitás több, mint egy logo, betűtípusok és színek. Minden az üzenetekről, a megbízhatóságról és a kommunikációról szól. Ha egy online arculat jól van felépítve, akkor a cég hírneve önmagában megbízhatóságot fog sejtetni.

Mi minősül online identitásnak?

Online és offline marketing

Nem lehet meglepetés, hogy a marketing a tömeges médiával együtt változott. Ha a digitális a legjobb módja az online kommunikációnak, akkor miért nem lenne ez a legjobb módja a piacszerzésnek is?

Online és offline marketing

Miért olyan fontos az SSL?

2017 óra a weboldalainkat kizárólag úgy készítjük el, hogy SSL tanusítványt is készítettünk hozzá. Az SSL tanúsítvány lehetővé teszi azt, hogy biztonsági rés nélkül kérhesse el ügyfelei adatait - legyen szó ajánlatkérésről, visszahívásról.

Miért olyan fontos az SSL?

Példa cikk

Nicolas Appert párizsi szakács és cukrász az 1700-as évek végén kezdett kísérletezni az élelmiszerek tartósításával. Részleges sikereket ért el levesekkel, zöldségekkel, gyümölcslevekkel, lekvárokkal és szirupokkal.

Példa cikk

Mitől jó egy weboldal a kis- és középvállalkozásoknak

Ma már minden online történik. Valójában, ha az Ön cége, vagy szolgáltatása nem található meg online, akkor az emberiség nagyja számára nem is létezik. Ha a leendő ügyfele nem találja meg Önt az interneten, az baj. Elég egyszerűen hangzik, nem?

Mitől jó egy weboldal a kis- és középvállalkozásoknak

Miért fontos a weboldal a vállalkozása számára?

A weboldal maga nem más, mint kapcsolódó, weben megjelenített oldalak gyűjteménye, beleértve a multimédiás tartalmakat, amelyek általában egy közös domain névvel vannak ellátva. Hogyan tud mégis pénzt termelni egy egyszerű weboldal?

Miért fontos a weboldal a vállalkozása számára?

Szervizelés, műszaki vizsga, eredetiségvizsgálat – minden egy helyen!

Palota Autószerviz

Szervizelés, műszaki vizsga, eredetiségvizsgálat – minden egy helyen!

Megfizethetőség és szakértelem: ez a Palota Autószervíz. Vállalunk teljeskörű szerelést, kárrendezést, biztosításkötést, klímatöltést, alkatrész beszerzést.