Mi a digitális marketing?

Mi digitális marketinggel foglalkozunk, ami a világ legfrissebb marketingje. Ezt a digitális marketinget arra lehet felhasználni, hogy népszerűsítse, vagy megismertesse termékeit, szolgáltatásait nagyobb tömegekkel.

Mik a digitális marketing tevékenységek?

Legyenek bármilyen újak is a digitális marketingek, már most rendkívül szerteágazó tevékenységeket értünk a fogalom alatt. Az ügyfélszerzés gyakorlata nagyon egyszerű. Jó terméket vagy szolgáltatást kell adni, olcsón, majd erről értesíteni kell az embereket. Az alább felsoroltak a legjobb gyakorlatok az ügyfelek megszerzéséhez - legyen bármely a csatorna, melyen keresztül ügyfeleket szeretne megszólítani. Mielőtt meghatároznánk az ügyfélszerzési folyamatok legjobb csatornáját, tudnunk kell, honnan kell kezdeni.

  • Tudja meg, mi a terméke vagy vállalkozása célcsoportja és ismerje meg annak viselkedését.
  • A legjobb felhasználói élményt nyújtsa az ügyfeleiknek a weboldalán és kommunikációjában.
  • Értékelje a leendő ügyfeleit, adjon nekik választ bármilyen kérés vagy érdeklődés esetén.

Hogyan tudja tehát a célcsoportját bevonzani? Mik azok a teendők, amikkel foglalkozni kell, ha online szeretné értékesíteni a cégét vagy termékét?

Tartalom marketing

A tartalom akkor jó, amikor ügyfeleket szerez. Ez a legjobb és legnépszerűbb módja annak, hogy egy cég nagy tömegeket érjen el. A vállalatok írják a blogokat (weboldalakat) és különbörő csatornákon osztják meg őket, hogy a legnagyobb popularitást érjék el vele. A Content Marketing segít az ügyfeleinek a termékének vagy szolgáltatásának megismerésében és megértésében. Ez egy olyan értéket teremt, amely minden ügyfél-megszerzési ciklus gerincét képezi.

A tartalommarketing egy releváns csatorna, amely a potenciális közönségét célozza meg, és egyidejűleg az értékteremtést is magában foglalja.

A tartalom maga bárhonnan jöhet - blogokról, útmutatókról, cikkekről, fórumokról, hírekről és frissítésekről, képekről, bannerekről, infografikáról, podcastokról, webinárokról, videókról vagy a mikroblogokról és közösségi oldalakról - csak a megfelelő célcsoport elé kell tenni.

Ez a legkifinomultabb digitális marketing, mert olyan információkat biztosít a leendő ügyfelek számára, amely ügyesen összekapcsolja azokat a dolgokat, amikre a vásárlók kiváncsiak, és közvetve magát a vállalkozást, amivel a cikkekben boncolt kérdésekre választ vagy megoldást kapnak. A weboldalaknak, mobilalkalmazásoknak és a tartalmi oldalaknak nagyszerűnek kell lenniük egy mobiltelefonon, lapon vagy más módon, hogy az leendő ügyfelek mindenhol el tudják olvasni azt.

Keresőmotor optimalizálás

Emberek milliói keresnek online tartalmakat, melyek során a szükséges termékekre vagy szolgáltatásokra releváns kulcsszavakat használnak, hogy megtalálják a legjobb választást a keresési lekérdezésükre. Biztosítania kell, hogy ezek a tartalmak optimalizáltak legyenek és a lehető legjobban működjenek együtt a keresőmotorokkal.

A SEO az első, és még mindig a legerőteljesebb része a digitális marketingnek, amely révén Ön organikus forgalmat kap a weboldalára és jobb eredményeket érhet el a Google, Yahoo, Bing és más keresőmotorokban.

Ha sok egyedi tartalmat hoz létre az ügyfélszerzés folyamatában, majd ezeket a tartalmakat megfelelően optimalizálja, akkor potenciális ügyfelek ezreit (vagy akár millióit) vonzhatja, akik releváns tartalmat keresnek. A keresőmotor optimalizálás egy olyan csatorna, amellyel önmagában lehet leadet és tényleges értékesítést elérni.

Google AdWords

Az AdWords a világ legnagyobb online hirdetési hálózata. Több millió online vállalkozás használja az AdWordsöt, hogy elérje az új ügyfeleket és növelje az értékesítéseit. A Google AdWordsben több féle hirdetést is fel lehet adni, amely forgalmat hoz bármilyen releváns kulcsszóra.

Az AdWords maga egy rendkívül hatékony hirdetési eszköz, a keresési hálózat a kattintásonként értékesíti a hirdetéseket. A keresés során ajánlatot kell tennie a vállalkozására releváns kulcsszavalra, a hirdetésé pedig megjelenik, ha valaki beírja ezeket a kulcsszavakat a keresőmotorba. Azonban, ahogy abbahagyja a fizetést, a hirdetése megszűnik, és nem lesznek megkeresései. Önmagában a Google AdWords tehát nem elegendő ahhoz, hogy egy önnfentartó online arculatot tudjon kiépíteni.

Közösségi média marketing

Gondoljon úgy a közösségi médiákra, mint a "szóbeszéd-marketing" modern eszköze. Az emberek a közösségi médiában márkákról beszélnek. Élmények megosztása és visszacsatolás. A szolgáltatása vagy üzlete közönsége folyamatosan jelen van a közösségi médiában, így könnyen célozhatja meg érdeklődésüket. A közösségi média csatornáknak - mint a Facebook vagy a Twitter - jelenleg több millió aktív felhasználó van, így a közösségi média ma a legrelevánsabb ügyfélszerzési csatorna.

Ez a leggyorsabb módja annak, hogy expozíciót kapjunk, és közvetlenül kapcsolódjunk ügyfeleinkhez. A felhasználók közvetlenül tudnak kapcsolatot teremteni Önnel azon az eszközön, amit naponta használnak. Nem kell e-mailt írniuk, vagy telefonon megkeresni, elég ha csak "ráírnak" a vállalkozására. Ezekkel a felhasználókkal folyamatos kapcsolatot tud fenntartani, és visszajelzéseket kaphat - akár publikusan is - a vállalkozásáról.